SI
 
SI

Mylan po svetu

Zapri

Na spodnjem seznamu izberite eno od spletnih mest.

  1. Afrika

    1. Južna Afrika
      1. English
  2. Ameriki

    1. Brazilija
      1. Português brasileiro
    2. Kanada
      1. Français
      2. English
    3. Združene države Amerike
      1. English
  3. Azija

    1. Indija
      1. English
    2. Japonska
      1. 日本語
  4. Evropa

    1. Avstrija
      1. Deutsch
    2. Belgija
      1. Français
      2. Nederlands
    3. Češka republika
      1. Čeština
    4. Danska
      1. Dansk
    5. Finska
      1. Suomi
    6. Francija
      1. Français
    7. Grčija
      1. Ελληνικά
    8. Irska
      1. English
    9. Italija
      1. Italiano
    10. Madžarska
      1. Magyar
    11. Nemčija
      1. Deutsch
    12. Nizozemska
      1. Nederlands
    13. Norveška
      1. Norsk
    14. Poljska
      1. Polski
    15. Portugalska
      1. Português
    16. Slovaška
      1. Slovenský
    17. Slovenija
      1. Slovenian
    18. Španija
      1. Español
    19. Švedska
      1. Svensk
    20. Švica
      1. Deutsch
      2. English
    21. Združeno kraljestvo
      1. English
  5. Pacifik

    1. Avstralija
      1. English
    2. Nova Zelandija
      1. English

Družba Mylan s ponosom posluje tudi v spodaj naštetih državah.

  1. Maroko
  2. Tajvan
  1. Singapur
Mar 1, 2014

Oskrba v Indiji

Oskrba v Indiji

Ko smo ugotovili, da imajo bolniki s HIV-om/aidsom omejen dostop do zdravnikov, smo ustanovili program Reassurance.


Our Mylan Is Your Mylan: zgodba o programu Reassurance

Vem, da se mojim bolnikom ni treba samim spopadati s HIV-om/aidsom – prejmejo lahko vse potrebne informacije in podporo. Vse kar morajo storiti, je, da me pokličejo. Jaz pa tako lahko spremljam njihov napredek med obiski. To zmorem. . .

Z ustanovitvijo programa Reassurance lahko družba Mylan pomaga bolnikom, ko imajo vprašanja, glede načina jemanja zdravil ali ko potrebujejo podporo.

V Indiji je 2,4 milijona bolnikov s HIV-om/aidsom. Veliko jih ima omejen dostop do informacij, ki jih potrebujejo za premagovanje bolezni, ali pa nimajo dostopa do teh informacij. To se je zdaj spremenilo. Program Reassurance družbe Mylan pomaga bolnikom razumeti, kakšno je njihovo stanje, in jim omogoča, da v času do naslednjega pregleda ostanejo v stiku z zdravniki. Prek telefonskih klicev lahko bolniki prejmejo vse odgovore na vprašanja. Vsi podatki, ki si jih izmenjajo družba Mylan, bolniki in njihovi zdravniki, so zaupni. 

Želimo storiti več, kot samo zagotoviti dostop do visokokakovostnih protiretrovirusnih zdravil. Osebam, ki potrebujejo zdravila, želimo zagotoviti tudi vire in informacije, ki jih potrebujejo za samozavestno jemanje zdravil.



Zadnja posodobitev  30.11.2018